Friday, June 13, 2008

Salam semua...
Ini blog aku yg keberapa ntah sejak aku ber-blog di tahun 2005 Aku dah created blogs yg giler perasan nak mampos - cuma cerita pasal diary aku, pastu ada blog pasal family dan kengkawan, pastu ada blog kenangan setahun di Airasia, dan ada satu lagi blog yg aku jadikan tempat melepas perasaan dan rambling sana sini.
Tdk cukup dgn 4 blogspot, ada plak 1 lagi blog wordpress yang aku jadikan tempat aku keluarkan pemikiran intelek aku, kononlah! Sebab ada satu masa tuh, aku bermotivasi giler nk jd outstanding, maka aku rasa eloklah aku ada juga tpt aku war-warkannya. Di - wordpress aku nie, bukan semua idea aku akan di-upload. Sbb, semua tuh adalah harta intelek aku. Memang silap besarlah aku nk kasi free kat net kan.
Akhirnya, aku create blog ini, tanpa harapan sebaliknya menggantikan blog-blog aku yang lain yg akan aku lupuskan!
Adios,
-Duyung-

No comments: